CiekaweMarki.pl

Franczyza sushi

Trwająca aktualnie pandemia koronawirusa coraz bardziej daje się nam wszystkim we znaki. Szczególnie uporczywa wydają się być wszelkiego rodzaju ograniczenia i obostrzenia, które nie pozwalają każdemu z nas na swobodne jedzenie naszych ulubionych dań poza domem, na przykład w restauracjach, barach czy kawiarniach.

Dobre rozwiązanie i pomysł na biznes

Pomysł na biznes, który wychodzi naprzeciw tym problemów wydaje się tak zwana franczyza take away. Czym jest franczyza take away? Jest to nic innego jak dania na wynos, które dostarczane są głodnym klientom na dowóz do ich mieszkań i domów, ale również na wynos w samym lokalu. Istnieje obecnie wiele sieci, które oferują udostępnienie takiego rozwiązania gotowym lokalom w modelu biznesowym zwanym franczyzą. Oznacza to, że dany lokal zaczyna pracować i działać pod określonym szyldem i brandingiem. Zyskuje również dostęp do bardzo cennej wiedzy know how, a także do całej sieci logistycznej, którą dysponuje dana marka udostępniająca swoją franczyzę. Dzięki wszystkim tym udogodnieniom prowadzenie baru czy restauracji pod szyldem znanej sieci jest o wiele tańsze, ale również pozwala na szybkie pozyskanie nowych grup klientów i odbiorców.

Czym jest franczyza?

Istnieje aktualnie bardzo wiele franczyz. Mamy franczyzy amerykańskie opierające się głównie na kuchni fast food, takiej jak hamburgery, zapiekanki, hot dogi czy frytki. Niemniej popularna jest franczyza włoska oparta w dużej mierze na makaronach, franczyza francuska która czerpie mocno z wykwintnych i eleganckich potraf kuchni francuskiej, czy też tańsza, ale równie zróżnicowana i ciekawa franczyza kuchni meksykańskiej.

Jaką franczyznę wybrać?

Obecnie prawdziwą furorę robi natomiast kuchnia japońska i franczyzy oparte na japońskiej franczyzie. Najlepszym przykładem może być tutaj franczyza sushi, która w ostatnich latach bije prawdziwe rekordy popularności. Polacy z roku na rok jedzą coraz więcej surowych ryb i coraz bardziej przyzwyczajają się do tej orientalnej japońskiej tradycji robienia sushi. Nie dziwi więc, że w ostatnich latach w całej Polsce powstały setki nowych lokali gastronomicznych opierających swoją działalność na franczyzie sushi. Najwięcej tego typu barów restauracyjnych powstaje w dużych miastach turystycznych takich jak Warszawa, Kraków czy Poznań.

Exit mobile version